»Nobena izgovorjena beseda ne more tako močno in globoko osvojiti vseh čutil gledalca, kot je to storilo združevanje brezhibno izdelane koreografije in bogate orkestracije glasbe, ki je plesnim umetnikom omogočila, da s popolnostjo gibov slikovito prikažejo Shakespearove like v popolnoma novem baletnem izrazu.«
»Preplet odločitev in dejanj, ki se zgodijo v štirih dneh, prinaša vrtiljak čustev, ki jih morajo plesalci uprizoriti v dobri uri in pol. Koreografija Jiříja Bubeníčka s prepoznavnim koreografskim slogom, polnim spremenljivosti in ekspresivnosti, se dotakne vsakogar od nas in ohranja balet Romeo in Julija kot eno najbolj priljubljenih in ikoničnih zgodb v svetu baleta.«
»Tisti, ki so rojeni v sovraštvu, nanjo nimajo odgovora, molčijo. Nam bo kot družbi uspelo, da ji utrdimo pot ali bomo vedno znova verjeli manipulatorjem in tako zapravili še zadnjo priložnost za preživetje? Bomo rešili ljubezen ali za vedno potonili v sovraštvu? Bomo dovolili otrokom, da se imajo radi ali ne? Komu to ustreza.«
»Zaupala sta Francu. Pri šestnajstih sta verjela, da ne bo prelomil zaupanja, ki se je spletlo med njimi. Franco je bil njun prijatelj in, roko na srce, kaj bi lahko storila? Nista imela možnosti. Takrat ni bilo gibanja #MeToo.«
»Začnem ob svitu in jo končam pred jutrom naslednjega dne. V tem dnevu Julija iz otroka odraste v žensko, v nedolžnosti spozna ljubezen, ki je prej še ni poznala, seznani se s smrtjo in umre zaradi ljubezni.«
»Romeo in Julija sta mlada ljubimca. V besedilu se na več mestih dotikata med sabo, zato je za nas preprosto nemogoče, da izvedemo vaje za uprizoritev tega dela.«
»Pred pol leta sem med razmišljanjem o Romeu in Juliji poslušal pesem Love will tear us apart skupine Joy Division.«